Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Πρωτη συνεντευξη MIKAEL STAHRE


Σοβαρος,μετρημενος,εχοντας ελεγχο σε αυτα που ελεγε ,χωρις καταθεση ``μεγαλεπηβολων``αγωνιστικων τακτικων εμφανιστηκε ο νεος μας προπονητης στην πρωτη του συνεντευξη τυπου,την οποια παραχωρησε σημερα το πρωι στην Νεα Σμυρνη.Δειγμα αναμφιβολα θετικο για αρχη,αναμενουμε την συνεχεια...Αναλυτικα τα οσα δηλωσε>>>``
«Με λένε Μίκαελ Στόρε, είμαι 34 ετών. Ξεκίνησα την προπονητική μου καριέρα σε ηλικία 14 χρονών. Έχω δουλέψει με παιδιά ηλικίας 6-14 ετών, καθώς και με ποδοσφαιριστές από τα 10 μου σε μόνιμη βάση. Στην ΑΙΚ, αρχικά προπονούσα την ομάδα Νέων και τα τελευταία χρόνια την πρώτη ομάδα. Για μένα ο Πανιώνιος είναι πολύ σπουδαία ομάδα, όπως και όλο το κλαμπ. Σαφέστατα και εξετάζω τι βρίσκεται γύρω από την ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στον Πανιώνιο. Στην Σκανδιναβία δεν δίνονται συχνά τέτοιες ευκαιρίες σε προπονητές. Η πρώτη εικόνα από την ομάδα είναι θετική. Ο κόσμος την αγαπάει και την υποστηρίζει. Θα δώσουμε τα πάντα για την εκπλήρωση των στόχων».

Σε ερώτηση για το πώς οραματίζεται αγωνιστικά τον Πανιώνιο είπε: «Αρχικά δε θα μιλήσουμε για ποδοσφαιρική τακτική ή κάτι παρόμοιο. Πρώτα βλέπουμε και μετά χτίζουμε. Θα ήθελα ο στόχος μας να είναι καθημερινός. Επτά ημέρες την εβδομάδα. Έχω ένα αγωνιστικό πλάνο, το οποίο θα σας παρουσιάσω σε προσεχείς συναντήσεις μας. Γενικότερα στη ζωή μου έχω μάθει να πορεύομαι με πλάνο. Θεωρώ πως οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν αυτό στο οποίο είναι καλοί. Εφόσον το κάνουν αυτό με σοβαρότητα ο στόχος θα επιτευχθεί».

Σε ερώτηση για τον ερχομό του σε μία χώρα με διαφορετική φιλοσοφία και κουλτούρα από την δική του και αν θα αποτελέσει αυτό τροχοπέδη για τη επίτευξη τον στόχων του, δήλωσε με νόημα: «Αν δεν πίστευα στον εαυτό μου δεν θα βρισκόμουν εδώ».

Σε ερώτηση για τον αν έχει καταλήξει τι ακριβώς χρειάζεται η ομάδα, απάντησε:«Φυσικά έχω ενημερωθεί και έχω δει πολλούς αγώνες σε DVD, αλλά σε αυτή την χρονική στιγμή είναι αντιεπαγγελματικό να αναφερθώ εκτενέστερα σε αυτό. Αργότερα θα συμβεί αυτό. Μέχρι τις 20-21 Μαΐου που θα βρίσκομαι στην Ελλάδα θα παρακολουθήσω τις προπονήσεις της ομάδας και θα ενημερώνομαι καθημερινά. Θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και πάλι γι αυτά τα θέματα»

Σε ερώτηση για το αν θα προτιμήσει την Σουηδική αγορά για μεταγραφές είπε:«Σκοπός μου είναι να έχουμε καλούς παίκτες, άνευ χρώματος και καταγωγής. Ποδοσφαιριστές με καλό χαρακτήρα και καλά στοιχεία. Σαφέστατα στο μυαλό μου βρίσκεται και η Σουηδική αγορά».

Σε ερώτηση σχετικά με την αγωνιστική του φιλοσοφία: «Κάθε φορά να εστιάζουμε την τακτική μας στον αγώνα. Γενική η φιλοσοφία έχει να κάνει με την ροή του αγώνα και το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε. Βασικότερο κομμάτι είναι να βοηθήσουμε την ομάδα και να φαινόμαστε πάντα νικητές. Ακόμη και σε αγώνες στους οποίους χάνουμε να μπορούμε ψυχολογικά να αισθανόμαστε νικητές. Σκοπός μας η βοήθεια της ομάδας».
`