Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Δηλωση Γ.Τζαβελλα


Σε διευκρινιστικη δηλωση στον sport-fm προχωρησε ο Γ.Τζαβελλας,οπου λεει οτι δεν εχει ολοκληρωθει ακομα η μεταγγραφη του στην Αιντραχτ Φρανκφουρτης.Αναλυτικα η δηλωση>>>`«Πανιώνιος και Αϊντραχτ έχουν δώσει τα χέρια. Η μεταγραφή μου στη γερμανική ομάδα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, αλλά βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Αν έχει ευτυχή κατάληξη θα με κάνει πολύ χαρούμενο γιατί όπως σας έχω ξαναπεί είναι σημαντικό για εμένα να αγωνιστώ στο εξωτερικό και φυσικά σε ένα πρωτάθλημα όπως είναι αυτό της Γερμανίας. Πάντα πίστευα πως μια τέτοια μεταγραφή θα ωφελούσε τόσο εμένα προσωπικά, όσο και τον Πανιώνιο, το σύλλογο που με βοήθησε να αναδειχθώ και φυσικά τον κόσμο που από την πρώτη στιγμή με αγάπησε και με στήριξε.

Προχώρησα σε αυτή τη δήλωση για την ενημέρωση του κόσμου και των δημοσιογράφων γιατί δεν θέλω να γράφονται ανακρίβειες γύρω από το όνομα μου. Επαναλαμβάνω ότι η δήλωση έγινε για τη σωστή ενημέρωση των δημοσιογράφων, των φίλων του Πανιωνίου και μη, με αφορμή τα όσα γράφονται στο σύνολο του Τύπου για εμένα. Ελπίζω μέσα στην εβδομάδα όλα να έχουν ευτυχή κατάληξη και όταν και αν ολοκληρωθεί η μεταγραφή εγώ προσωπικά θα φροντίσω για την ενημέρωση σας
».