Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Δηλωσεις Ριερα,Σαμαρη και...Τζιμπουρ!


Παρά το γεγονός ότι αστόχησε σε πέναλτι στο πρώτο 45λεπτο του αγώνα Πανιώνιος- ΑΕΚ, ο Σίτο Ριέρα, που ήταν και ο μοναδικός σκόρερ της αναμέτρησης, δήλωσε μετά το τέλος της ότι «ήμουν πλήρως συγκεντρωμένος και πίστευα ότι στο δεύτερο ημίχρονο θα σκοράρω και η ομάδα μου θα έπαιρνε τη νίκη».

«Από το επόμενο παιχνίδι θα είναι όλα διαφορετικά. Ο Πανιώνιος είναι έτοιμη ομάδα και δεν τίθεται θέμα παραμονής στην κατηγορία. Έχουμε καλούς παίκτες, παίζαμε καλά στα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά δεν ήρθαν τα αποτελέσματα όπως τα θέλαμε», ανέφερε αρχικά σε δηλώσεις του στη Nova ο μεσοεπιθετικός της ομάδας της Νέας Σμύρνης.

«Έχασα το πέναλτι, αλλά συγκεντρώθηκα στο παιχνίδι. Ένιωθα σίγουρος ότι θα βάλω γκολ στο 2ο ημίχρονο, παρά το γεγονός ότι έχασα το πέναλτι. Επίσης, είχα αυτοπεποίθηση και πίστευα ότι ο Πανιώνιος στο τέλος θα ήταν ο νικητής», πρόσθεσε.

Σχετικά με την αναμέτρηση της επόμενης αγωνιστικής κόντρα στον Ολυμπιακό, όταν θα τεθεί αντιμέτωπος με τον αδερφό του, είπε: «Πήγαμε πολύ καλά στο σημερινό παιχνίδι και από αύριο θα δούμε το επόμενο. Δεν έχω κάποιο μήνυμα για τον αδερφό μου αλλά για τον Ολυμπιακό έχω να πω ότι είναι η πρώτη ομάδα στην βαθμολογία και είναι πολύ σημαντικό να πάρουμε οτιδήποτε θετικό από το ‘Καραϊσκάκη’».Εξαλλου ο νεαρος Ανδρεας Σαμαρης δηλωσε>>>``Κατ’ αρχήν θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου. Είχαμε πάθος, όσο χρειαζόταν για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Ήταν σημαντική νίκη. Δεν έφταιγε ο προπονητής (σ.σ. Στόρε), ούτε λόγω της φυγής του άλλαξε το κλίμα. Απλά κάτι έπρεπε να αλλάξει. Από τους παίκτες εξαρτάται. Η σημερινή νίκη είναι ικανή να αντιστρέψει το κλίμα»``.Ο προπονητης της αεκ δηλωσε πως η ...αεκ ηταν καλυτερη!Πριν του δωσει την απαντηση ο μεγαλος Ραφικ Τζιμπουρ,να του πουμε οτι το πως δεχεσαι την(απολυτα δικαιη) ηττα ,δειχνει αν και ποσο εισαι μικρος σαν ανθρωπος.Ο Τζιμπουρ λοιπον ειπε>>>``Αποφύγαμε το γκολ από το πέναλτι όμως ο Πανιώνιος έπαιξε καλά. Εμείς χάσαμε ενέργεια προσπαθώντας να κυνηγήσουμε τον αντίπαλο και δεν καταφέραμε να ισοφαρίσουμε».

Ερωτηθείς για το γεγονός πως ο Χιμένεθ είπε πως η ΑΕΚ ήταν καλύτερη, είπε: «Αυτή είναι η άποψη του προπονητή. Εγώ πιστεύω πως αυτοί πάλεψαν παραπάνω, έχασαν πέναλτι, έβαλαν γκολ και πιστεύω πως ήταν καλύτεροι``.Τελεια και παυλα!