Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Ακομα δεν ηρθε,θελει να παει Ισπανια!


Για το Παρτους ο λογος,ο οποιος θελει το συντομωτερο δυνατον να παει στην Ισπανια,οπως επι λεξει δηλωνει σε συνεντευξη του.Ενταξει,μπορει ετσι να ειναι,αλλα δεν το λες πριν καν παιξεις στην ομαδα που εισαι και στην ομαδα που εν τελει σε πληρωνει!Μου εκανε πολυ ασχημη εντυπωση το γεγονος.Περιμενουμε να τον δουμε και μεσα στο γηπεδο..Αναλυτικα τι ειπε>>> ``.«Υπάρχουν πολλοί παίκτες που δεν έχουν ομάδα. Εγώ είχα κάποιες αμφιβολίες αλλά για καλή μου τύχη την 1η Σεπτεμβρίου είχα διαπραγματεύσεις με τον Πανιώνιο», ανέφερε αρχικά ο 20χρονος παίκτης και πρόσθεσε:


«Μίλησα με τον μάνατζερ μου και πήγα μετά από δύο μέρες, την τελευταία των μεταγραφών στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί υπέγραψα συμβόλαιο για τρία χρόνια σε μία καλή περίοδο. Είχα κάποιες προτάσεις στην Γαλλία αλλά ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου στο εξωτερικό για να αποκτήσω εμπειρίες. Ειδικά από τη στιγμή που ο Πανιώνιος τερμάτισε έβδομος πέρυσι και βρέθηκε κοντά στην έξοδο στο Europa League».

Καταλήγοντας, ο Παρτούς τόνισε: «Είμαι φίλος με όλους τους Γάλλους που έχουν έρθει εδώ. Ο Τζιμπρίλ Σισέ δίνει μία καλή εικόνα για τους Γάλλους. Τώρα οι σύλλογοι της Ελλάδας εμπιστεύονται τους Γάλλους. Τώρα είναι ένα στάδιο. Δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη την προπόνηση μου. Έχω τρία χρόνια μπροστά μου. Το όνειρο μου είναι να πάω στην Ισπανία, το συντομότερο δυνατόν».