Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Σημερινες δηλωσεις Ακη Μαντζιου


Για την παρουσία του στον πάγκο του Πανιωνίου: «Μου ζητήθηκε να βοηθήσω την ομάδα. Το έκανα, όμως δεν είναι δικό μου θέμα αν θα μείνω. Πάντως, θα ήθελα να μείνω ως προπονητής στην τεχνική ηγεσία της ομάδας. Δεν μπορώ να πω ότι δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο».

Για την εικόνα ΑΕΚ τις τελευταίες εβδομάδες: «Διαβάσαμε πολύ καλά την ΑΕΚ. Πιστεύω ότι αιφνιδιάσαμε την αντίπαλη ομάδα. Είδαμε τις αδυναμίες της και τα δυνατά της σημεία. Προσπαθήσαμε να την αποδυναμώσουμε. Νομίζω ότι το παιχνίδι μας βγήκε. Η ΑΕΚ μετά την αλλαγή του προπονητή έχει αλλάξει ψυχολογία και έχει πάρει κάποια αποτελέσματα. Ωστόσο, και ο Χιμένεθ - όπως δήλωσε - θέλει χρόνο για να δουλέψει».

Για την αλλαγή της εικόνας του Πανιώνιου: «Δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε κάτι. Δουλέψαμε στο να πιστέψουν οι παίκτες στις δυνατότητές τους. Πέρυσι οι ίδιοι παίκτες έπαιζαν κατά διαστήματα το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Ίσως έπρεπε να πιεστούν λίγο να παραπάνω ή να βάλουν τον εαυτό τους κάτω από την ομάδα. Πιεστήκαμε, δουλέψαμε, δώσαμε το μάξιμουμ και πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή στον Πανιώνιο».

Για το αν είχε άγχος: «Δεν είχα άγχος. Η εμφάνιση της ομάδας βοηθάε τον προπονητή να αισθάνετια καλύτερα. Από το πρώτο λεπτό δείχναμε ότι είμαστε κυρίαρχοι του αγώνα. Το μόνο που περιμέναμε ήταν να μπει το γκολ. Η αλήθεια μετά το χαμένο πέναλτι, ταρακουνηθήκαμε και περιμέναμε τη στιγμή να βάλουμε ένα γκολ».

Για τον Μίκαελ Στόρε: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα να μιλήσω για τον κόουτς. Δεν θεωρώ ότι είναι υπεύθυνος για τα αποτελέσματα της ομάδας. Αν εξαιρέσουμε κάποια ματς, σε γενικές γραμμές η εικόνα του Πανιωνίου ήταν καλή. Πιστεύω ότι του έλειπε η τύχη. Αν δείτε τις δηλώσεις των παικτών, ο προπονητής ήταν δουλευταράς και δούλευε πολύ καλά με όλους μέσα στην ομάδα».

Για τον «Γολγοθά» των Νεοσμυρνιωτών (σ.σ.: παίζει με Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη, Ατρόμητο στη Νέα Σμύρνη, Λάρισα στο Αλκαζάρ και Ηρακλή, Κέρκυρα εντός): «Το ζητούμενο θα ήταν να έχουμε κάθε Κυριακή τέτοια εικόνα. Θέλουμε να έχουμε συνέχεια, να πιστεύουμε και να δουλεύουμε για το καλό της ομάδας. Δεν πιστεύω ότι κανένα παιχνίδι θα είναι εύκολο. Μόνο με ιδρώτα και πολύ κόπο θα προχωρήσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε σαν οικογένεια».

Για το πώς αισθάνεται που είναι τόσα χρόνια στην ομάδα: «Είμαι μια ζωή σε αυτή την ομάδα. Ό,τι έχω να κάνει με την καριέρα μου, το επάγγελμα μου έχει συνδεθεί με τον Πανιώνιο. Έχουμε περάσει πολλές στιγμές καλές και άσχημες. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου ο Πανιώνιος και δεν μπορούσα να το κρύψω».