Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Δηλωσεις Stahre μετα το φιλικο


"Ολη η προετοιμασία έχει πάει πάρα πολύ καλά και στην Αθήνα και εδώ. Το σημαντικό είναι πως υπάρχει σωστή ψυχολογία, σωστή αντιμετώπιση τόσο στις προπονήσεις, όσο και σήμερα στο φιλικό από τους ποδοσφαιριστές.

Υπάρχει πολύ καλή ενέργεια. Το βασικό είναι να δουλεύουν όλα για την ομάδα, να υποστηρίζει ο ένας τον άλλο. Θεωρώ πως αν δει κανείς την προπόνηση διαπιστώνει ότι υπάρχει ένταση, υπάρχει αυτή η ομαδικότητα που θέλουμε. Στο φιλικό ο αντίπαλος ήταν χαμηλής δυναμικότητας, αλλά το θετικό είναι πως αυτά που βλέπαμε κάθε μέρα στις προπονήσεις τα είδαμε και στο παιχνίδι
".

Όσο για το γεγονός ότι χρησιμοποίησε δύο συστήματα, το 4-4-2 και το 4-5-1, είπε: "Ο στόχος μου είναι να βάζω τους ποδοσφαιριστές στην καλύτερη δυνατή θέση. Μπορώ να σας υποσχεθώ πως θα παίζουμε με έναν τερματοφύλακα και τέσσερις αμυντικούς, αλλά από εκεί και μπροστά μπορεί να γίνουν τα πάντα. Οι ποδοσφαιριστές είναι αυτοί που φτιάχνουν το σύστημα.

Σε αυτή την φάση της προετοιμασίας δεν είναι το ουσιώδες να βρούμε το σύστημα. Χτίζουμε βήμα, βήμα κάθε μέρα και θα έρθει και το σύστημα. Το βασικό για εμένα δεν είναι οι θέσεις που θα έχουν οι παίκτες μέσα στο γήπεδο, αλλά το πώς θα λειτουργούν μέσα στο παιχνίδι,το πώς μετακινεί την μπάλα, πως καλύπτει το χώρο του
".

Ακόμα για την εικόνα που έχει σχηματίσει έως τώρα για την ομάδα: "Βρίσκομαι από τις αρχές Μαϊου στην Ελλάδα επειδή ήθελα να μάθω κάποια πράγματα για τη δομή του συλλόγου πριν την έναρξη της προετοιμασίας, οπότε ήξερα τι να περιμένω.

Είναι μια ποδοσφαιρική ομάδα, δεν αλλάζουν πολλά συνήθως, αλλά αυτό που μου κάνει καλή εντύπωση είναι η φιλοσοφία που έχουν οι παίκτες στην προπόνηση και η ενέργεια που βγάζουν. Η δουλειά μου είναι να βελτιώσω όσο περισσότερο γίνεται τους παίκτες που έχω στη διάθεση μου και να τους μάθω να παίζουν μαζί. Θα δούμε αν θα υπογράψει κάποιος αύριο, μεθαύριο και αν γίνουν μεταγραφές.

Μέχρι τότε πάντα πρέπει να δουλεύεις με όσους έχεις και όταν βρίσκομαι στην προπόνηση, στις συσκέψεις, όταν κοουτσάρω έναν αγώνα δεν σκέφτομαι πως μας λείπουν τρεις, τέσσερις, πέντε παίκτες. Εχω μπροστά μου μια ομάδα και πρέπει να κάνω το καλύτερο που μπορώ για αυτή την ομάδα
".

Για την ενίσχυση της ομάδας επίσης, είπε: "Οντως, όλοι οι προπονητές στον κόσμο θέλουν καλύτερους παίκτες, αυτό είναι το φυσιολογικό, αλλά εμείς έχουμε καλούς ποδοσφαιριστές και πρέπει να δουλέψουμε με αυτούς. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για αυτό και αν λεω πως μου λείπουν πέντε παίκτες είναι σαν να δίνω στον εαυτό μου άλλοθι".

Εξάλλου για την έλλειψη αριστερού μπακ, ανέφερε: "Ακόμη και αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία, αλλά καθένας κάνει στην ομάδα αυτό που πρέπει για να βελτιώσει τα πάντα που μπορεί. Ισως είναι βαρετή η απάντηση, αλλά αυτή είναι".

Τέλος για τις μεταγραφές που περιμένει ο κόσμος, υπογράμμισε: "Μπορεί στο μυαλό μου να έχω πως σε μια εβδομάδα θα έχω ακόμη τέσσερις παίκτες, όμως, δεν μπορώ να σκέφτομαι το αύριο, αλλά να δουλεύω τώρα με τους παίκτες που έχω στη διάθεση μου, τους εμπιστεύομαι και ξέρω πως μπορώ να βασιστώ σε αυτούς για να πετύχουμε. Δεν φοβάμαι".