Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Σωστη κινηση της ΠΑΕ


Και αναφερομαι βεβαια στο σφραγισμα των επιταγων για την μεταγραφη του Τζιμπουρ.Τζαμπα μαγκες τελος.Εξαλου πολυ ενδιαφερουσα συνεντευξη του νεαρου τερματοφυλακα Παναγοπουλου στον sport-fm.Λεει σωστα πραγματα και δειχνει μυαλωμενο παιδι.Αναλυτικα η συνεντευξη Παναγοπουλου>``

Για τις πρώτες μέρες στον Πανιώνιο

«Ο Πανιώνιος είναι η ομάδα που έψαχνα. Είναι η ομάδα που πληροί τις προϋποθέσεις για ένα νέο παίκτη, ενώ σαν σύλλογος αξιοποιεί τους νέους παίκτες. Δεν θα μπορούσα να απορρίψω την πρόταση της ομάδας και θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια τον Πανιώνιο για την πρόταση που μου έκανε».

Για τους λόγους αποχώρησης από τον Ολυμπιακό

«Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι γι’ αυτό. Δεν θέλω να πω κάτι. Δεν κοιτάζω πίσω, κοιτάω το μέλλον».

Για το ρόλο του Στρακόσια στη μεταγραφή του

«Σίγουρα έπαιξε μεγάλο ρόλο η παρουσία του Στρακόσια. Μου έδειχνε εμπιστοσύνη από τα χρόνια μου στον Ολυμπιακό και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην μεταγραφή μου».

Για τις απαιτήσεις του συλλόγου και τη «μάχη» με τον Μάχο για τη θέση του τερματοφύλακα

«Είμαι νέος στην ηλικία και δεν είναι σωστό να μιλάει κάποιος για το τι μπορεί να κάνει στις προπονήσεις και στους αγώνες. Αυτό που μπορώ να πω στον κόσμο και την διοίκηση, είναι ότι θα δώσω το 110% των δυνατοτήτων μου για να πετύχουμε τους στόχους μας και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι».

Για τους στόχους του Πανιωνίου

«Ο Πανιώνιος είναι μια ιστορική ομάδα. Θέλουμε να τερματίσουμε από τη μέση της βαθμολογίας και πάνω και να έχουμε σαν στόχο την ευρωπαϊκή έξοδο».

Για το ρόστερ της ομάδας και για τη μεταγραφική ενίσχυση

«Γνωρίζω ότι θα γίνουν και άλλες προσθήκες στην ομάδα και θα ενισχυθούμε κι άλλο. Ο Πανιώνιος είναι πάντως μεγάλη ομάδα και έχει μεγάλη δυναμική».

Για τον Μίκαελ Στόρε

«Είναι ένας νέος προπονητής, τόσο ηλικιακά όσο και σε ιδέες. Είναι πολύ φιλόδοξος .Θέλει να «χτίσει» μια ομάδα καινούργια πάνω σε βάσεις, που μπορεί να είναι λίγο πρωτόγνωρες για το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Για το αν πιστεύει ότι στον Πανιώνιο θα βελτιωθεί σαν ποδοσφαιριστής

«Γι΄αυτό έκανα την συγκεκριμένη κίνηση στην καριέρα μου. Ο Πανιώνιος εμπιστεύεται τους νεαρούς ποδοσφαιριστές και από εμένα εξαρτάται να αρπάξω την ευκαιρία. Αυτό που θέλω είναι να έχω την υγεία μου».