Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Συνεντευξη Μπελιτς,δηλωσεις Σκουφαλη και στο βαθος Παβον(?!)


Μαλλον μενει ο Μπελιτς,διαβαζοντας τις δηλωσεις του σε Σλοβακικο μεσο ενημερωσης μιας και περνανε καλα στην Αθηνα,ο δε Σκουφαλης αναφερει καποια πραγματα για Λινεν και Πανιωνιο τα οποια αναδημοσιευω παρακατω.Οσο για αυτα που κυκλοφορουνε για Παβον περιεργα μου ακουγονται.Αναλυτικα η συνεντευξη Μπελιτς και οι δηλωσεις ``Μανολο``που μας αφορουν>>>>>>>>

«Είχα προτάσεις από άλλες ομάδες. Όμως έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο και θέλω να μείνω. Μου αρέσει η Αθήνα, ζούμε όμορφα εδώ και ο γιος μου άρχισε να παίζει στον Πανιώνιο», τόνισε ο 32χρονος τερματοφύλακας, που την ερχόμενη σεζόν θα έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του Γιούργκεν Μάχο.

Για την παρουσία του την περασμένη σεζόν είπε: «Ο κόουτς με εμπιστεύτηκε και αισθάνθηκα καλά. Αν δεν είχα έναν σοβαρό τραυματισμό, ίσως να ήμουν βασικός όλη τη σεζόν», ενώ για αυτή της ομάδας ανέφερε: «Πριν αρχίσει η σεζόν αποκτήθηκαν οκτώ νέοι παίκτες και στο ξεκίνημα της σεζόν ψαχνόμασταν. Σταδιακά η ομάδα βελτιώθηκε, προχώρησε στο Κύπελλο και έκανε ένα σερί νικών εξασφαλίζοντας τη σωτηρία της. Βελτιωθήκαμε στη διάρκεια της περιόδου, αλλά δεν πετύχαμε τους στόχους μας. Η διοίκηση ήθελε να τερματίσουμε στην πεντάδα και γι’ αυτό υπήρχε περισσότερο απογοήτευση». Και ο Σκουφαλης>>``Για τον Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού: «Είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Πιστεύω ότι μαζί του θα πάει πολύ καλά ο Ολυμπιακός. Αρκεί, βέβαια, να αντέξει στην πίεση της μεγάλης ομάδας, αφού άλλη δυναμική έχει ο Πανιώνιος και άλλη ο Ολυμπιακός. Είναι ένας έξυπνος προπονητής και νομίζω ότι θα τα καταφέρει πάρα πολύ καλά».

Για τον Πανιώνιο από τον οποίο αποχώρησε μετά από τρία χρόνια: «Αρκετά παιδιά ήταν τα αγαπημένα της εξέδρας, όπως ο Ντάριο Φερνάντες, ο Φαμπιάν Εστογιανόφ και άλλοι, όμως δεν μείνανε στην ομάδα. Δεν αισθάνομαι πικρία. Από τη στιγμή που βγήκε αυτή η απόφαση, εγώ έπρεπε να κοιτάξω την καριέρα μου, να πάω σε μία ιστορική ομάδα και να κοιτάξω μπροστά».