Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Δηλωση Γιαννη Μανιατη


Πριν λιγο στο site της ΠΑΕ ανεβηκε η ακολουθη δηλωση του Γιαννη Μανιατη>>>«Την Πέμπτη 4 Μαρτίου, κατα τη διάρκεια της προπόνησης της ομάδας μου συνέβη ένα επεισόδιο με τον Σίτο Ριέρα.
Θέλω να δηλώσω ότι ήταν μια λάθος συμπεριφορά που δεν με αντιπροσωπεύει ούτε ως άνθρωπο ούτε ως επαγγελματία ποδοσφαιριστή, πολύ δε περισσότερο ως αρχηγό της ομάδας μου. Ζητώ συγγνώμη από τη διοίκηση, τον προπονητή, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας για την αναστάτωση που δημιούργησα.
Η πολύχρονη παρουσία μου στην ομάδα δείχνει το σεβασμό και την αγάπη που έχω για τον Πανιώνιο και τους ανθρώπους του συλλόγου πού με εμπιστεύονται. Στόχος μου είναι να επιστρέψω άμεσα στις υποχρεώσεις της ομάδος μου και να προσφέρω ότι περισσότερο μπορώ στον Πανιώνιο.
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν θα μπορέσω να ενισχύσω την ομάδα μου στο κρίσιμο παιχνίδι με την Skoda Ξάνθη αλλά θα βρίσκομαι ολόψυχα κοντά στους συμπαίκτες μου στην προσπάθεια για τη νίκη».
Ηταν κατι που οφειλε ο αρχηγος να κανει,την παραμονη του πολυ κρισιμου αυριανου παιχνιδιου με την Ξανθη-ιδιως μετα την σημερινη νικη της Λαρισας επι της ΑΕΚ ,νικη που την φερνει μολις ενα βαθμο πισω μας,στους 27.