Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Πλησιαζει το τελος του πρωταθληματος-αρχισανε(?)τα οργανα...


Σε συνεντευξη του σημερα στον Sport-FM o Sito Riera κατεθεσε το ενδιαφερον του για ...ενδεχομενο ενδιαφερον των ``μεγαλων``του ΠΟΚ.Ποσες φορες τα εχουμε δει αυτα! Αναλυτικα δηλωσε>>>``Για ενδεχόμενη πρόταση από μία ομάδα εκ των πρωτοπόρων της Superleague «Ο λόγος που πήγα στον Πανιώνιο ήταν για να ωριμάσω ποδοσφαιρικά, κάτι που αποτέλεσε στόχο και της ίδιας της ομάδας. Σίγουρα έχω βελτιωθεί, θεωρώ, ωστόσο πως δεν είναι ακόμα η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσω από τον Πανιώνιο. Αν παρόλα αυτά κάποια από τις τέσσερις ομάδες (Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ) μου κατέθετε επίσημη πρόταση, θα την εξέταζα με μεγάλο ενδιαφέρον τόσο εγώ όσο και η διοίκηση της ομάδας μου». Για τους λόγους της αποχώρησης του Εμίλιο Φερέρα από τον πάγκο των Νεοσμυρνιωτών «Ο Βέλγος είχε δημιουργήσει ένα πολύ καλό σύνολο, ωστόσο κάποια αμυντικά λάθη αλλά και οικογενειακά προβλήματα που αντιμετώπισε, έκαναν επιτακτική την ανάγκη της επιστροφής του στο Βέλγιο. Είναι ένας άνθρωπός με τον οποίο είχα εξαιρετική συνεργασία, τόσο στον Πανθρακικό, όσο και στον Πανιώνιο». Για το επεισόδιο του με τον αρχηγό του Πανιωνίου, Γιάννη Μανιάτη «Είναι ένα περιστατικό που ανήκει οριστικά στο παρελθόν. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και θέλω να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου και στην προπόνηση. Είναι φυσιολογικό μέσα στην ένταση και την υπερπροσπάθεια να κουραστείς και να έχεις κάποιες υπερβολικές αντιδράσεις. Με τον Γιάννη είμαστε φίλοι, μου ζήτησε συγγνώμη μετά το τέλος της προπόνησης και παραδέχτηκε πως ήταν λίγο υπερβολικός. Το επεισόδιο ήταν φραστικό, αυτό ήταν όλο. Έκτοτε δεν δόθηκε συνέχεια».