Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Παραιτηση Κουτελακη




Με μια κινηση ευθιξιας και ευθυνης απεναντι στην Νεα Σμυρνη παραιτηθηκε πριν λιγο ο (τεως πλεον...)δημαρχος Γιωργος Κουτελακης.Η υποθεση αφορα την γνωστη διωξη που απο τον προηγουμενο μηνα εχει ασκηθει εναντι Κουτελεκη,Μπεου,Ιακωβακη,Σιοτροπου(και Λουκα),σε σχεση με οικονομικες ατασθαλιες ,υπερτιμολογησεις,ανυπαρκτα τιμολογια-παντα συμφωνα με το κατηγορητηριο.Δεν γνωριζω τι απο ολα αυτα εχει οντως συμβει,εκεινο που ξερω ειναι οτι αν δεν υπηρχε ο δημος εκεινα τα χρονια ,πιθανον τωρα να μην υπηρχε Πανιωνιος.Και ο συγκεκριμενος δημαρχος εχει σταθει επανειλλημενα και σε βαθος χρονου διπλα στον συλλογο,βοηθωντας οπως μπορουσε και οπου χρειαστηκε. Αναλυτικα η δηλωση του>>>>«Με τη συνείδησή μου καθαρή και με τη βεβαιότητα της τελικής δικαίωσης, έχοντας εμπιστοσύνη στην κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης, αλλά και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πόλη και τους πολίτες που υπηρετώ επί 12 χρόνια, υπέβαλα σήμερα το πρωί την παραίτησή μου.

Η μηδενική περιουσιακή μου κατάσταση καθώς και το γεγονός ότι παρέλαβα το 1998 ένα Δήμο υπερχρεωμένο και ελλειμματικό και τον παραδίδω πλεονασματικό κατά 7.500.000 ευρώ, οικονομικά πανίσχυρο στην πρώτη γραμμή των Δήμων όλης της χώρας ερμηνεύει και την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου για τρεις συνεχόμενες θητείες, ανεξαρτήτως πολιτικών και κομματικών προτιμήσεων.

Είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα λάμψει η αλήθεια παρά το όποιο -εν τω μεταξύ- προσωπικό, πολιτικό και ψυχικό κόστος».