Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Δηλωσεις Ακη Ματζιου


Αμεσως μετα το τελος του αγωνα ο Ακης Μαντζιος εκανε τις εξης δηλωσεις>>> «Θεωρώ ότι με βάση την εικόνα του δεύτερου μέρους, η ομάδα άξιζε να πάρει κάτι περισσότερο. Ήταν μία δύσκολη εβδομάδα για εμάς. Προσπαθήσαμε ν' αλλάξουμε κάποια πράγματα. Κάποια βγήκαν και κάποια άλλα όχι. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος από τα παιδιά», ανέφερε αρχικά και συνέχισε:

«Δεχθήκαμε ένα γρήγορο γκολ από το πουθενά, χωρίς ο αντίπαλος να μπει καν στην περιοχή μας Στο δεύτερο μέρος πιέσαμε και ενώ ο Ολυμπιακός είχε μείνει με 10 παίκτες αλλά δεν τα καταφέραμε. Ήταν ένα ακόμη ματς. Τώρα προετοιμαζόμαστε για το επόμενο με τον Ατρόμητο».

Για την εικόνα του Πανιωνίου, κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο, τόνισε: «Νομίζω αν δείτε τις φάσεις είχαμε 3-4 φάσεις για γκολ με τον Μπάλαμπαν και τον Κούκετς. Φτάσμε στην αντίπαλη περιοχή. Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει αλλά δεν τα καταφέραμε».

Τέλος, για τις φάσεις που ο Ιστορικός διαμαρτύρεται, δήλωσε: «Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα. Πληροφορήθηκα πως δεν ήταν οφσάιντ ο Κούκετς. Μπορεί όμως η πληροφόρησή μου να είναι λάθος. Δεν έχω όμως άποψη».