Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Συνεντευξη Τσακιρη


Εξαιρετικα ενδιαφερουσα συνεντευξη στον Σπορ FM εδωσε πριν λιγο ο Κωνσταντινος.Αναλυτικα ειπε τα εξης>>>Την άποψη ότι ο Εμίλιο Φερέρα είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές που έχουν περάσει από τον Πανιώνιο εξέφρασε ο Κωνσταντίνος Τσακίρης, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Έχει πολύ καλά στοιχεία ως προπονητής, αλλά δεν μπόρεσα να τον κρατήσω», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των Νεοσμυρνιωτών. «Θελήσαμε να τον βοηθήσουμε στο έργο και να διορθώσουμε τις αδυναμίες του, όμως πίστευε ότι τον πιέζαμε και τα ρίχναμε όλα πάνω του», πρόσθεσε.

«Θεωρώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνεται όταν αλλάζει ένας προπονητής είναι ότι πρέπει πρώτα να ενημερώνονται οι παίκτες και όσοι βρίσκονται μέσα στην ομάδα. Είχαμε ένα ραντεβού για να συζητήσουμε γενικότερα για τον Πανιώνιο. Εκείνος ζήτησε να συναντηθούμε, αλλά δεν χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες και να σας πω τι ειπώθηκε μεταξύ μας. Είναι μία παραίτηση, την οποία εγώ προσπάθησα να ανατρέψω. Ωστόσο, δεν πρόκειται για φουλ παραίτηση. Θεωρούσα ότι η ομάδα χρειαζόταν έμφαση στην τακτική και τα κατάφερε. Είναι καλός προπονητής.

Όλοι στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας λένε ότι είναι από τους καλύτερους που έχουν περάσει. Όμως, εκείνο που μετράει είναι να έχει ο προπονητής καλή επικοινωνία με τον πρόεδρο. Δεν εννοώ να βγαίνουμε με τις γυναίκες μας και να σχολιάζουμε ο ένας τον άλλο. Αν εγώ δεν κάνω καλές μεταγραφές, κανείς δεν θα πει γιατί δεν έγιναν μεταγραφές. Αν, όμως, δεν πάει καλά η ομάδα, θα μου πουν τι κάνει η διοίκηση. Δυστυχώς, το θέμα ήταν ανθρώπινο.

Δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε. Προσπαθήσουμε να του υποδείξουμε κάποια πράγματα, αλλά εκείνος πίστευε ότι τον πιέζαμε και τα ρίχναμε όλα πάνω του. Ήταν ένας φαύλος κύκλος που δεν μπορούσαμε να βγούμε. Ήταν πολύ δύσκολο να τον κρατήσουμε, όταν εκείνος δεν το θέλει
», ανέφερε αρχικά ο πρόεδρος του Πανιωνίου και πρόσθεσε:

«Είχαμε στηρίξει και στην αρχή τον Φερέρα, τότε είχαμε καλή επικοινωνία. Είναι εξαιρετικός προπονητής και ακόμα αυτό το πράγμα. Δεν βάζω το κεφάλι μου στην άμμο. Γνωρίζω ποιες είναι οι ευθύνες μου. Ίσως το μέγεθος της ευθύνης μου να φτάνει το 20%. Πέρυσι έφυγε ένας προπονητής (σ.σ.: ο Έβαλντ Λίνεν), μετά από 2,5 χρόνια Τον Λεμονή δεν τον επέλεξα εγώ, τον Σταματόπουλο δεν τον θεωρώ επιλογή προπονητή.

Μπορεί κάποιος να είπε τότε ότι κακώς δεν πήρα κάποιον προπονητή, αλλά εκείνο που ήθελα είναι η σταθερότητα της ομάδας. Αν μου δινόταν η ευκαιρία να επιλέξω ξανά, το ίδιο θα έκανα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για τον Πανιώνιο ευθύνομαι εγώ. Δεν με ενδιαφέρει τι έγινε με τον Φερέρα στον Πανθρακικό. Έχει πολύ καλά στοιχεία ως προπονητής, αλλά δεν μπόρεσα τον κρατήσω και να τον βοηθήσουμε στα στοιχεία που θεωρούσαμε ότι είχε αδυναμίες. Δεν χρειάζεται να είμαστε ισοπεδωτικοί.

Θα κρατήσουμε τα καλά που έχει ο Εμίλιο. Έχω πει ότι έναν προπονητή θα τον κρίνουμε από το έργο του. Οι ποδοσφαιριστές θα δουν ένα dvd με τα τελευταία παιχνίδι της ομάδας. Αυτό είναι κάτι που έφερε ο Εμίλιο και δείχνει ότι έχει αφήσει πράγματα στον Πανιώνιο
».

Στη συνέχεια, ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ανέφερε: «Εγώ δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα υπάρξει “διαζύγιο” το βράδυ της Δευτέρας. Το θέμα δεν είναι τι πιστεύουν οι παίκτες, αλλά γιατί η ομάδα βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Τα περισσότερα προβλήματα ξεκινούν από τους παίκτες που δεν αγωνίζονται.

Αυτό είναι κάτι φυσιολογικό και συμβαίνει σε όλες τις ομάδες. Οι περισσότεροι παίκτες έχουν υποανάπτυκτη την αίσθηση της αυτοκριτικής και λένε ότι φταίει ο προπονητής. Στον Πανιώνιο δεν πρέπει να ασχολούνται με αυτό το πράγμα, αλλά για το πώς θα βελτιωνόμαστε. Αυτό το πράγμα δημιούργησε δυσάρεστο κλίμα στην ομάδα
».