Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Απουσια πνοης


Ειναι αισθηση μας εδω και καιρο οτι ενα κυμα ισοπεδωσης,απογοητευσης και -ισως-απουσια κινητρων ταλανιζει την ομαδα.Την προηγουμενη Κυριακη που με τον γιο μου βρεθηκαμε στο γηπεδο το νιωσαμε βλεποντας πραγματα που δεν φαινονται στην τηλεοπτικη μεταδοση.Πληρης απουσια αυτοματισμων,παικτες ραθυμοι χωρις την φλογα που θα τους κανει να δωσουν αυτο το κατι παραπανω,παικτες που ολοφανερα δεν κανουν για τον Πανιωνιο(ισως για τον Πανθρακικο ηταν επαρκεις-οχι ομως για εμας),παικτες που παιζουν για τον εαυτο τους και οχι για την ομαδα και ενας προπονητης ο οποιος κοιμαται μακαριως στον παγκο.Τα πραγματα ηταν χειροτερα χθες στην Φυλη-απ`οτι μου μετεφεραν φιλοι που υποστηκανε το χθεσινο μαρτυριο δια ζωσης(τουλαχιστον εγω οντας στην Χιο δεν μπηκα στον πειρασμο να παω)με την ομαδα να παραπαιει και να εχεις και τον αλλον να σου σπαει τα νευρα μετα...Δεν ξερω αν οντως προσπαθει να απολυθει για να παρει την αποζημιωση,,αλλα το σιγουρο ειναι οτι η δεν εχει αντιληψη των πραγματων η θεωρει οτι ολοι ειμαστε μειωμενης νοησης!Ακολουθει το δυσκολο παιχνιδι στην Τριπολη,οπου μια (πολυ πιθανη για μενα) ηττα θα επιδεινωσει ακομα περισσοτερο την κατασταση...Υ.Γ.Μου εκανε ιδιατερα ασχημη εντυπωση το γεγονος οτι ο Μπαλαμαν μετα το γκολ πηγε και πανηγυρισε μονος του και οχι με τους φιλους συν-Πανιωνιους οι οποιοι εργασιμη μερα,αφησαν τις δουλιες τους και κατω απο πολυ κρυο ανεβηκανε στην Φυλη για να συμπαρασταθουνε στην ομαδα.Ηταν αραγε παρορμηση της στιγμης η υπαρχει κατι βαθυτερο?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου