Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Συνεντευξη super-Macho

Συνεντευξη σε ιστοσελιδα της Αυστριας εδωσε ο υπερ-Μαχ(ω)ο,οπου αποδεικνυει την εξαιρετικη του σοβαροτητα και συγκροτηση και εκτος γηπεδων(ερωτηση εργασιας>>ποσους βαθμους θα ειχαμε αραγε εαν δεν υπηρχε αυτος και ειχαμε την περσυνη τριαδα τερματοφυλακων?Ποσους?).Αναλυτικα οσα δηλωσε>>>```

Ο πορτιέρο των "κυανέρυθρων" σε ερώτηση για το γεγονός ότι ο Πανιώνιος βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας, είπε:"Αν είσαι  τόσο καιρό σε αυτή την κατάσταση, πρέπεις να ανησυχείς.Κάναμε σε καθε παιχνίδι σχεδόν τα ίδια λάθη.Κάθε παιχνίδι για εμάς είναι τελικός τώρα".

Όσο για το πως βρέθηκε η ομάδα σε αυτή την κατάσταση, ανέφερε:"Το καλοκαίρι, πήραν αποφάσεις που δεν ήταν οι σωστές. Τρεις προπονητές άλλαξαν, νομίζω αυτό τα λέει όλα. Ο νεος προπονητής, Τάκης Λεμονής, προσπαθεί να διορθώσει την κατάσταση. Είναι καλος, έμπειρος προπονητής".

Ακόμα για το γεγονός ότι ο "Ιστορικός" βρίσκεται ένα βαθμό από τη ζωνη του υποβιβασμού, απάντησε:"Πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι, χρειαζόμαστε βαθμους σε κάθε παιχνίδι.Θα ήταν λάθος να σκεφτούμε πρόκριση στα πλέι οφ. Με εξάιρεση τους πρώτους συλλόγους, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό, οι άλλες ομάδες είναι στο ίδιο επίπεδο. Κάθε εβδομάδα υπάρχουν αποτελέσματα-εκπλήξεις".
 
Επίσης για το ότι έχει συμβόλαιο εως το 2013 με τους Νεοσμυρνιώτες και πως αισθάνεται στην ομάδα, τόνισε:"Προσωπικά αισθάνομαι καλά, έχω προοδεύσει. Πριν ήμουν ανήσυχος πολλές φορές, τώρα μένω ήρεμος και προσπαθώ να στηριξω την ομάδα. Το καλό της κατάστασης είναι ότι πρέπει να κάνω πολλά στο τέρμα. Θα προτιμούσα να είχα λιγότερη δουλειά", κατέληξε χιουμοριστικά.

Για την επιστροφή του στην Ελλάδα μετά το πρώτο πέρασμα του από την ΑΕΚ, επεσήμανε:"Ο πρώτος λόγος ήταν η φήμη που είχε χτίσει όταν ήμουν στην ΑΕΚ. Με σεβονται στην Ελλάδα. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ήθελα να αγωνίζομαι μαζί και στην Εθνική ομάδα. Υπήρχαν προτάσεις από την Γερμανία αλλά μου είπαν ότι  θα ήμουν ο νούμερο δύο τερματοφύλακας. Ο Πανιώνιος μου πρόσφερε τη θέση του βασικού τερματοφύλακα".

Τέλος για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Αυστρία, δήλωσε:"Φυσικά και θέλω να επιστρέψω κάποια στιγμή στην Αυστρία. Είμαι 33 ετών και στα 21 μου έπαιξα στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα να επιστρέψω. Όμως φέτος θέλω να αφοσιωθώ στην προσπάθεια του Πανιωνίου να σωθεί".```

1 σχόλιο:

  1. Και για τους Γερμανομαθεις,ολοκληρη η πρωτοτυπη συνεντευξη εδω>>>http://sport10.at/home/fussball/international/629276/Macho_War-zu-verbissen

    ΑπάντησηΔιαγραφή