Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Δηλωσεις Γιωργου Παρασχου 20.04.2010


Παραθετω τις σημερινες δηλωσεις του Γιωργου Παρασχου,βρισκοντας ευλογη την απορια του σε σχεση με το μελλον του στην ομαδα.Ο εργατικος,σοβαρος,πραος,εμπειρος και κυριος Γιωργος Παρασχος ΠΡΕΠΕΙ να μεινει στην ομαδα!``«Προσωπικά, είμαι ευχαριστημένος με την παρουσία του Πανιωνίου», είπε ο Καστοριανός τεχνικός μιλώντας στην «ΕΡΑ ΣΠΟΡ» και πρόσθεσε: «Όσο ήμουν στον πάγκο παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο, αλλά αμαυρώσαμε την εικόνα μας στον αγώνα με τη Λάρισα. Δικαιολογημένα γι αυτόν τον αγώνα ο κόσμος έχει τα παράπονά του. Κι εγώ απόρησα για τον τρόπο με τον οποίο χάσαμε αυτό το παιχνίδι».

Δεν παρέλειψε, μάλιστα, να εκφράσει και την απορία του για τις δηλώσεις του Κωνσταντίνου Τσακίρη, σύμφωνα με τις οποίες η απόφαση για το μέλλον του στον «κυανέρυθρο» πάγκο θα παρθεί αποκλειστικά από τον Γιώργο Κιντή.

«Έχω πολύ καιρό να μιλήσω με τον κύριο Τσακίρη, αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο, εφόσον έχει πει ότι είναι ευχαριστημένος με την πορεία του Πανιωνίου, έκανε δηλώσεις, λέγοντας ότι δεν είναι δική του ευθύνη. Με τον κ. Κιντή έχω συναντηθεί μόνο μία φορά», είπε χαρακτηριστικά ο προπονητής του Πανιωνίου``.