Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

0-3. Η επομενη μερα


*Πικρα ,απογοητευση συναμα και οργη.Οργη για τον εξευτελισμο αυτης της ομαδας.Οργη γαι το γεγονος οτι τα 120 χρονια μας τα περναμε σε καθεστως απαξιωσης.Ποιος τωρα μπορει να απαντησει στους καχυποπτους που οτι λεγανε αυτη την εβδομαδα ,συνεβησαν ακριβως στο γηπεδο?*Παρακολουθωντας εχθες τον αγωνα παρεα με τον 12χρονο γιο μου,απο την εναρξη σχεδον μου ελεγε``μπαμπα,δεν τους βλεπεις πως παιζουν?κατι γινεται``,και εγω απαντωντας του να προσπαθω να του πω οτι αυτα δεν γινονται πια στον Πανιωνιο.Οποτε μετα το τελος της χθεσινης κωμωδιας ,οταν μου ειπε ``ειδες ,που στα ελεγα?``δεν ειχα τι να του απαντησω...*Δεν μπορω να καταλαβω,πως επαγγελματιες ποδοσφαιριστες,οι οποιοι εκτος απο την ομαδα παιζουν και για το ονομα τους,ειναι τοσο προκλητικα αδιαφοροι?*Ποδοσφαιριστες που λογικα σε κατι τετοια παιχνιδια πρεπει νε δειξουν κατι,οτι αξιζουν τα χρηματα που παιρνουν και τα τιμουν κιολας!*Και η απουσια κινητρου ΔΕΝ ειναι δικαιολογια*Διαχρονικα λιγοι,εχθες εγινε φανερο οτι δεν κανουν για τον Πανιωνιο-ας πανε στο καλο*Τι ``κορμο``να κρατησεις απο αυτη την ομαδα για του χρονου,και γιατι?*Τελειωνω με το μεταμεσονυχτιο μηνυμα που μου εστειλε φιλος,ο οποιος εζησε απο κοντα τον χθεσινο διασυρμο>>`Σημερα ντραπηκα.Απο τους 11 σημερινους,μονο 2-3 πρεπει να συνεχισουν και του χρονου``.