Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Νικος Παντελης ο νεος προπονητης του Ιστορικου

 
           Αυτο εγινε γνωστο πριν λιγο μεσα απο το επισημο site της ΠΑΕ.Εμεις να του ευχηθουμε καλη επιτυχια στο πολυ δυσκολο εργο που αναλαμβανει.Αναλυτικα η ανακοινωση της ΠΑΕ:

Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον προπονητή Νίκο Παντελή. Ο Νίκος Παντελής έχει διατελέσει παίκτης του συλλόγου, ενώ ήταν μέλος και του τεχνικού επιτελείου του Πανιωνίου. Ειδικότερα την περίοδο 2005-06 εργάστηκε και ως πρώτος προπονητής της ομάδας.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με την ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ο Νίκος Παντελής, έκανε την ακόλουθη δήλωση στο panionios.gr: "Αποτελεί τιμή για εμένα, η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Πανιωνίου. Μετά από τόσα χρόνια στην προπονητική, μου δίνεται η ευκαιρία να εργαστώ στον σύλλογο της καρδιάς μου, στον οποίο ουσιαστικά βρίσκομαι από 13 ετών και έχω υπηρετήσει και ως παίκτης, αλλά και ως μέλος του τεχνικού επιτελείου. Οι απαιτήσεις είναι μεγάλες, όμως θεωρώ ότι μέσα από την σκληρή δουλειά θα καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους και να κάνουμε περήφανο τον κόσμο μας. Ο Πανιώνιος χρειάζεται την στήριξη όλων και περιμένουμε και από τους οργανωμένους και μη οπαδούς μας, να αποτελέσουν την κινητήρια δύναμή μας, στεκόμενοι στο πλευρό των προσπάθειών μας".

Ο Νίκος Παντελής, θα αναχωρήσει την Τετάρτη για τη Νάουσα, όπου και θα συναντήσει την αποστολή της ομάδας και θα ξεκινήσει ουσιαστικά την προετοιμασία για τη νέα περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου