Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Μπαλαμαν¨>> Θελω να επιστρεψω στο Βελγιο


Μιλώντας για το προσεχές ματς του Europa League, έχοντας δει από πρώτο χέρι την ΑΕΚ την Κυριακή στη Νέα Σμύρνη, ο 32χρονος άσος είπε: «Κάναμε εξαιρετική εμφάνιση. Στην έδρα μας είμαστε πολύ καλοί, αλλά ερχόμαστε από μία δύσκολη περίοδο. Ο Πανιώνιος διαθέτει πολλούς νέους παίκτες και κάποια παιδιά ήταν εκτός φόρμας. Όμως έχουμε καλό δυναμικό. Κερδίσαμε τον Άρη, σε ένα ματς που σκόραρα εγώ και την Κυριακή δημιουργήσαμε πολλά προβλήματα στην αργή άμυνα της ΑΕΚ.
Έχω δει τον Λουκάκου και με την ταχύτητά του μπορεί να κάνει τα πάντα. Η ΑΕΚ είναι πιο δυνατή στην έδρα της, αλλά με πίεση ψηλά στην άμυνά της μπορεί ο αντίπαλος να της δημιουργήσει προβλήματα. Η Άντερλεχτ δεν θα πρέπει να παίξει φοβισμένα, όπως έκανε με τη Χάιντουκ», είπε ο Μπάλαμπαν.

Για το ενδεχόμενο επιστροφής στην Μπριζ, τόνισε: »Μίλησα με τον Λουκ Ντεβρόου (αθλητικός διευθυντής). Όχι δεν μου ζήτησε να επιστρέψω, αλλά κάτι τέτοιο θα ήταν ενδιαφέρον. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο με τον Πανιώνιο και μου αρέσει εδώ. Θέλω όμως να επιστρέψω στην Μπριζ και να περάσω εκεί έναν ακόμη χρόνο από τη ζωή μου».