Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Συνεντευξη Γ.Τζαβελλα


Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τη φανέλα της Άιντραχτ;

«Σίγουρα θέλω να φτάσω σε ένα σημείο όπως στον Πανιώνιο. Να καθιερωθώ και να είμαι από τους κορυφαίους σε ένα παιχνίδι. Μέσα από την ομάδα και την καλή πορεία της θέλω να αναδειχθώ. Πού θα φτάσουμε δεν είναι δικό μου θέμα, είναι θέμα όλων μας».

Τι καινούργιο έχεις μάθει από τον Μίχαελ Σκίμπε;

«Έχω μάθει σίγουρα να παίζω με περισσότερη τακτική. Είναι διαφορετική η νοοτροπία του από αυτή των Ελλήνων. Είναι ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει και προσπαθώ να κάνω κι εγώ το ίδιο και να παίζω όσο καλύτερα μπορώ για αυτόν».

Η παρουσία του Γκέκα και του Αμανατίδη πόσο σε έχει βοηθήσει να προσαρμοστείς;

«Με έχουν βοηθήσει και οι δύο πάρα πολύ. Όταν υπάρχουν σε μία ξένη ομάδα Έλληνες είναι πολύ πιο εύκολα. Δεν είσαι μόνος σου, δεν νιώθεις μόνος σου. Έχεις έναν άνθρωπο να μιλάς, να συνεννοείσαι, να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου και τους προβληματισμούς σου».

Πώς είναι η ζωή σου στην Φρανκφούρτη;

«Είμαι μια πολύ όμορφη πόλη, χωρίς κίνηση. Σε βοηθάει να παίξεις ποδόσφαιρο και μου αρέσει πολύ».

Τι θα σε έκανε να επιστρέψεις στην Ελλάδα;

«Μακάρι να αργήσω να επιστρέψω στην Ελλάδα. Εύχομαι, πάντως, κάποια στιγμή να μπορέσω να γυρίσω στον Πανιώνιο».

Με τον Παναθηναϊκό είχε υπογράψει ή είχες συμφωνήσει;

«Ούτε είχα υπογράψει ούτε είχα συμφωνήσει. Και δεν νομίζω να συζητούσα εκείνο το διάστημα με τον Παναθηναϊκό».

Γιατί όμως;

«Δεν υπήρχε το σωστό ενδιαφέρον από την ομάδα. Ούτε εγώ ήθελα όμως τη συγκεκριμένη στιγμή να συνεχίσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό».

Από την ΑΕΚ υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον;

«Ναι, και ήταν πολύ σημαντική η πρόταση που μου είχε κάνει. Νομίζω ότι αν είχε μπει πιο γρήγορα στο παιχνίδι θα ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξω πού θα συνέχιζα την καριέρα μου, γιατί και η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα».

Θεωρείς ότι θα προκριθεί η Εθνική στο Euro;

«Εννοείται. Αν δεν το πίστευα, δεν θα έπρεπε να ήμασταν εδώ».

Ποια είναι η άποψή σου για τον Φερνάντο Σάντος;

«Αυτό που έχω δει είναι πως του αρέσει να δουλεύει. Όταν ένας άνθρωπος είναι δουλευταράς, σίγουρα πετυχαίνει πράγματα. Από εκεί και πέρα, τα αποτελέσματα θα δείξουν».

Πώς είδες την απόφαση του Σωτήρη Κυργιάκου να αποχωρήσει από την Εθνική;

«Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ γιατί νομίζω ότι θα μπορούσε να βοηθήσει και ως προσωπικότητα, αλλά και ως παίκτης την ομάδα. Ήταν, όμως, δική του απόφαση και πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να κάνει αυτό που θέλει να νιώθει καλά».