Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Νεο(?)κυανερυθρο ιστολογιο

Σημερα υπεπεσε στην αντιληψη μου το κυανερυθρο ιστολογιο www.panionios.yooblog.gr .Ειναι περισσοτερο ειδησεογραφικο,παρα γνωμης και με την ευκαιρια θα ηθελα να καλωσορισω στην διαδικτυακη κυανερυθρη οικογενεια τον κατοχο του.Οπως μου ειχαν γραψει και συμβουλευσει στην αρχη,μας ενδιαφερει περισσοτερο Η ΓΝΩΜΗ και Η ΑΠΟΨΗ του φιλου συν-Πανιωνιου.Ειναι λογικο οτι ο αναγνωστης που διαβαζει τα ιστολογια που αναφερονται στον ιστορικο,να εχει "περασει"πρωτα απο την επισημη ιστοσελιδα της ΠΑΕ καθως και απο τα αλλα ειδησεογραφικα sites και μετα να περιμενει να διαβασει σχολιασμο και τα πραγματα απο μια αλλη οπτικη γωνια.Σε καθε περιπτωση,οσοι περισσοτεροι ,τοσο καλυτερα!

4 σχόλια:

  1. Το συγκεκριμένο προυπήρχε όλων μας. Μάλιστα είναι lιnk και στην επίσημη ιστοσελίδα. Ίσως γιατί δεν "ενοχλεί" κανέναν. Απο την άλλη βέβαια ο κάθε φίλος κάνει την προσπάθειά του με τον τρόπο που επιθυμεί...

    υ.γ
    αυτό με την κατάθεση της γνώμης το είχα γράψει εγώ, όχι ως συμβουλή σε εσένα, αλλά ως παρότρυνση στον γιο σου. Ήθελα απλά να ακούσω την άποψη κι ενός παιδιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξερω,συμφωνω και -προσπαθω-να το εφαρμοσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτσε τώρα γιατί μπερδεύτηκα (στην Κύπρο το λένε συγχύστηκα). Είσαι ο πατέρας ή ο γιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Μιλτος ειμαι.Οι συμβουλες σου ηταν περισσοτερο χρησιμες σε μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή