Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Πανιωνιος-Παοκ 0-0

Με πιο λογικη συνθεση η ομαδα μας εφερε ισοπαλια 0-0 με τον Παοκ.Με κεντρικο αμυντικο διδυμο Κοντοε-Λατκα ,τον Καστελιονε για την πρωτη του συμμετοχη(με ενα φοβερο σουτ στο δοκαρι,μετα εξαιρετικη μπαλια του Αλβαρο),τον Ριερα/Μπαλαμαν μπροστα και ορεξατο Ρεκομπα, η ομαδα λειτουργησε περισσοτερο στρωτα απο τα αλλα παιχνιδια που εχει δωσει μεχρι τωρα.Βεβαια το παιχνιδι θα μπορουσαμε να το ειχαμε χασει αν μετρουσε το κανονικο γκολ του Παοκ,πραγμα το οποιο δεν συνεβη και ετσι πηραμε 1 βαθμο.Συνεχεια τωρα με τον γαβρο στο τηγανι το Σαββατο στις 19.00

9 σχόλια:

  1. Αν μη τι άλλο ας είμαστε ειλικρινείς. Απ' ότι φαίνεται το γκολ ήταν έγκυρο. Μάλλον ο διαιτητής πίστεψε ότι είχε πα΄ρει κεφαλιά ο Κονσεισάο ή ότι δεν βρήκε την μπάλλα Μπέλιτς.

    Όπως γράφω και στο blog μου, ενθυμούμενος τη δική μας σφαγή πέρυσι στο Α γύρο στην Τούμπα (που ήταν η αρχή της κατάρρευσης), θεωρώ ότι όλα εδώ πληρώνονται (και ας ελπίσουμε ότι φέτος αυτή θα είναι η αρχή της ανόδου της ομάδας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος ο γάβρος πάντως. Με σαλατούλα και κρασάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυ αγορακι μου, ολα στο φαγητο τα αναγαγεις !!!!
    Κανε λιγο διαιτα, μπρε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή δεν ξέρεις με ποιον έχεις μπλέξει θα σου πω ένα πράγμα. Συναντιόμαστε, ζυγιζόμαστε και αν στην επόμενη συνάντηση μας έχεις χάσει περισσότερα κιλά από εμένα, δέχομαι να μου κάνεις το τραπέζι. Αλλιώς δικά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πιο λιγα κιλα κερδιζουν λοιπον.Καταλαβαινετε οτι το τραπεζι θα σας το κανω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσύ zamis αν παίξεις αυτό το παιχνίδι, το πολύ να πληρώσεις δυό τραπέζια...Μετά αναλαμβάνει ο griniaris με τις βιταμίνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @brfun, δεν εχω καμμια αμφιβολια για το πεισμα και την επιμονη σου.
    @zamis, μιλαμε για χασιμο κιλων. τωρα, εσυ μαλλον πρεπει να παρεις μερικα. αν και σε βρισκω μια χαρα. εγω απο τα 30 και μετα ολο διαιτα-διαιτα και ολο και παχαινω. φταιει η ρημαδα η καρεκλα και η παντελης ελλειψη ασκησης. φυσικα και ο μεταβολισμος μου, που ειναι μεσου ανθρωπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγά - σιγά θα μας πεις ότι είσαι και βαρυκόκαλος. Βρε άστα αυτά. Πάει το στοίχημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοειται οτι ειμαι ΚΑΙ βαρυκοκαλος, αρκει να δεις τους φαρδεις καρπους μου και θα καταλαβεις.
    Οσο για το στοιχημα, δεν θελω να σε υποβαλλω σε στερησεις, γιατι θα χασεις τον οιστρο σου, και μετα κλαφτα Χαραλαμπε με τα blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή