Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Ευκολη γκρινια


Το blog σημερα με χαρα φιλοξενει τις αποψεις του Κου Λεβεντη:<<Παρακαλω τον φιλο μου τον Μιλτο απο την Χιο να προωθησει επωνυμα και με τα στοιχεια μου το παρακατω μηνυμα.
Δεν το κανω μονος μου 1) διοτι δεν ξερω πως γινεται και 2) επειδη ως γνησιος βλαχος αυριο το πρωι φευγω για τα βουνα.
Ελειπα διακοπες σε τοπο χωρις τροπο ενημερωσης και σημερα το απογευμα βρηκα χρονο πριν το γηπεδο να ενημερωθω απο τα κυανερυθρα blogs.Moυ χαλασατε την ημερα με την γκρινια σας.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ.
Η αποψη μου ειναι μια και ολοκληρωτικη.
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΦΟΡΑΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ασφαλως και δεν χαιρομαι που εχω προπονητη τον Ελευθεροπουλο.Πιστευω ομως οτι οσο ειναι σε εμας πρεπει να τον στηριξουμε.
Ασφαλως και δεν χαιρομαι να πουλαω παικτες. Αφου ομως δεν εχω την δυνατοτητα  να βαλω λεφτα,περαν των διαρκειας, μαλλον το υπομενω.
Ασφαλως και σιχαινομαι τον γαυρο.Ξερετε ομως κανεναν αλλο που να μπορει να αγορασει ?
Ασφαλως και προτιμω προεδρο τον Τσακιρη απο τους τωρινους.Ομως φαινετε οτι ο Κωνσταντινος εχει αλλες προτεραιοτητες.
Ασφαλως και δεν μου αρεσει το ροστερ.Αλλα δεν ανεχομαι και αλλους Μπαλαμπαν.Προτιμω Φανουρη.
Το να αυτοχαρακτιριζετε καποιος γκρινιαρης και να γραφει μονο αρνητικα κουραζει.Εχουμε τετοιους πολλους. Δεν το νοιωθετε οτι ολοι περιμενουμε πως και πως ενα καλο νεο.
Η υψηλη κριτικη εκ του ασφαλως κουραζει επισης. Οι διοικουντες δηλωνουν ερασιτεχνες και ετοιμοι να παραιτηθουν.Γιατι δεν αναλαμβανετε ??? Διοτι προτιματε να καθεστε απ'εξω και να ριχνετε πετρες σε ενα ετοιμοροπο μαγαζι. Μου κανει ευκολο και εγω σεβομαι οποιον κανει τα δυσκολα
Και ρωτω, εγω που αγοραζω διαρκειας το κανω για να βοηθησω την διοικηση. Οχι την φανελλα στηριζω.
Και ρωτω εμεις που ξελαριγκιαζομαστε  στο γηπεδο ειμαστε τα κοροιδα και εσεις οι νοημονες.
Κυριοι για εμενα ο Πανιωνιος ειναι χουι, το μικροτερο κακο ομως.
Και το αγαπαμε πολυ.Εαν θελετε τα ευκολα γινετε ολυμπιακοι.
Εαν ομως θελετε τα δυσκολα και διαφορετικα ελατε στο γηπεδο να φωναζουμε παρεα.
Ειμαστε λιγοι αλλα εξακολουθω να πιστευω εκλεκτοι.
Λεβεντης Μιχαλης
Y.Γ. Επιτηδες δεν γραφω τιποτα για την προχθεσινη λεβεντικη νικη.
       Και να χαναμε παλι τα ιδια θα εγραφα.>>
    

3 σχόλια:

  1. Κι εγώ κε Λεβέντη αγαπώ τα παιδιά μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι όταν κάνουν τη στραβή δεν θα γκρινιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Πανιώνιος αυτή τη στιγμή έχει πάψει να αντιπροσωπεύει όλα αυτά που μας έκαναν να τον αγαπήσουμε και όποιος δεν το βλέπει δυστυχώς εθελοτυφλεί....
    Άλλο πουλάω στο γαύρο κι άλλο χαρίζω με αδιαφανείς διαδικασίες...
    Άλλο εκμετταλεύομαι την κατάσταση κι άλλο κατεβάζω και τα βρακιά μου...
    Κι όποιος από τη διοίκηση κλαίγεται ας μην πήγαινε να καταθέσει αίτηση στο πρωτοδικείο.Εμένα δεν ήρθε κανένας δικαστής να μου χτυπήσει την πόρτα.Και ποιος σου είπε ότι εγώ δεν ξελαρυγγιάζομαι στο γήπεδο υποστηρίζοντας μόνο την ομάδα;Και ποιος σου είπε ότι εγώ δεν προτιμώ να βλέπω τον Κολοβό αντί του Οκόγιε;
    Για μένα ο Πανιώνιος δεν είναι χούι,ήταν τρόπος ζωής.Και αυτό τώρα χάθηκε...
    Τα δύσκολα λοιπόν είναι να πεις όχι και να πας δ' εθνική.Αυτό που γίνεται τώρα είναι το εύκολο.Κι αν αυτόν τον τωρινό Πανιώνιο θέλετε εσείς οι υγιείς φίλαθλοι,ειλικρινά λυπάμαι.Μάλλον δεν υπήρξατε ποτέ πραγματικοί Πανιώνιοι...

    ΥΓ.Αυτός που αυτοχαρακτηρίζεται γκρινιάρης και γράφει μόνο αρνητικά.Συγγνώμη για την κούραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aυτος που αυτοχαρακτηριζεται Γκρινιαρης δειχνει οτι εχει χιουμορ,δλδ ευφυια,δλδ αντιληψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή