Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Συνεντευξη Ricardo Jorge Vaz Tê


Πώς νιώθεις σε αυτό το πρώτο σου διάστημα στον Πανιώνιο;

«Ολα είναι πολύ όμορφα. Σίγουρα υπάρχει διαφορά από την προηγούμενη ομάδα μου, την Μπόλτον, αλλά και ο Πανιώνιος είναι μία ομάδα που συνεχώς εξελίσσεται. Μπορεί να είναι σε χαμηλότερο επίπεδο και να υπάρχουν διαφορές, αλλά όλα είναι πολύ καλά και χαίρομαι για την επιλογή μου. Θέλω να βελτιωθώ σε όλους τους τομείς, για να προσφέρω και να είμαι περήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας».

Αγωνίζεσαι στην επίθεση, αλλά στον Πανιώνιο σε υπολογίζουν και ως ακραίο μεσοεπιθετικό. Πού προτιμάς να παίζεις;

«Η αλήθεια είναι ότι η θέση στην οποία έχω αγωνιστεί τις περισσότερες φορές είναι αυτή του επιθετικού, αλλά δεν έχω πρόβλημα. Μπορώ να παίξω και στα πλάγια. Θα παίζω όπου με χρειάζεται η ομάδα. Αν η ομάδα κερδίζει, όπου κι αν έχω αγωνιστεί εγώ ή κι αν δεν έχω αγωνιστεί, τότε όλα θα είναι καλά. Ολοι θα είμαστε ευχαριστημένοι. Σίγουρα θέλω να παίξω και να βοηθήσω, αλλά δεν έχει σημασία το πού, αρκεί να κερδίζουμε».

Στην Μπόλτον δεν είχες πολλές συμμετοχές. Αισθάνεσαι πως μπορείς να προσφέρεις και να έχεις διάρκεια στην απόδοσή σου;

«Αισθάνομαι καλά. Ακόμα δεν είμαι απόλυτα έτοιμος, αλλά νιώθω πως συνεχώς ανεβαίνω. Στην Μπόλτον δεν είχε γίνει κάτι άσχημο και δεν αγωνιζόμουν, απλώς ήμουν άτυχος. Είχα έναν τραυματισμό, μετά έναν άλλον, μετά έναν άλλον και δεν μπόρεσα να έρθω σε ένα καλό επίπεδο και να προσφέρω. Επέλεξα να έρθω στον Πανιώνιο γιατί αγωνίζεται σε ένα χαμηλότερου επιπέδου πρωτάθλημα, το οποίο όμως συνεχώς βελτιώνεται, για να βρω τον εαυτό μου. Θέλω να είμαι υγιής και να κάνω καλά τη δουλειά μου. Δεν υποτιμώ την ομάδα, το αντίθετο. Θα μπορούσα να είχα έρθει και νωρίτερα. Ακόμα και να είχα ξεκινήσει από εδώ την καριέρα μου. Απλώς τώρα που ήρθα θέλω να φτάσω σε ένα καλό επίπεδο και να προσφέρω».

Έχεις ξεπεράσει τους τραυματισμούς σου; Μπορείς να αντεπεξέλθεις και να είσαι γρήγορα έτοιμος να βοηθήσεις;

«Αν δεν πίστευα ότι μπορώ, δεν θα ήμουν εδώ. Θέλω με τον Πανιώνιο να κάνω τη μεγάλη μου επιστροφή. Πιστεύω πολύ σε αυτό. Είμαι εδώ, δουλεύω πολύ σκληρά και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να είμαι έτοιμος το συντομότερο δυνατόν. Προσπαθώ πολύ για να επιστρέψω πιο δυνατός από όλα αυτά που με έχουν ταλαιπωρήσει. Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Θέλω να πετύχω στο ελληνικό πρωτάθλημα και να βοηθήσω με την εμπειρία μου να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».

Μια και αναφέρθηκες στους στόχους της ομάδας, ποιοι είναι αυτοί και μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο φετινός Πανιώνιος;

«Στόχος μας είναι να πάμε καλύτερα από πέρυσι. Δηλαδή ξεκινάμε και λέμε πως το χειρότερο για εμάς φέτος θα είναι να τερματίσουμε 8οι, δηλαδή μία θέση παραπάνω από πέρυσι. Ομως οι ομάδες που παίζουν στην Ευρώπη δεν είναι αχτύπητες. Είναι εφικτό το όνειρο της πεντάδας. Δεν είναι πολύ μακρινό. Οι διαφορές είναι μικρές. Αν πέρυσι η ομάδα σε θεωρητικά εύκολα παιχνίδια είχε μαζέψει μόλις δέκα βαθμούς παραπάνω, θα είχε βγει στην Ευρώπη. Δέκα βαθμοί είναι λίγοι. Δεν είναι όπως παλιά, που υπήρχαν στη βαθμολογία διαφορές είκοσι και τριάντα βαθμών. Για να τα πετύχουμε αυτά θα πρέπει να μη χάνουμε εύκολα. Να παίζουμε για τη νίκη σε κάθε παιχνίδι και να παίρνουμε κάτι σε κάθε ματς. Μερικές φορές παίζεις καλά, αλλά δεν παίρνεις ούτε την ισοπαλία. Πρέπει να μάθουμε να παίρνουμε αποτελέσματα με όποια απόδοση κι αν έχουμε».