Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ενας χρονος Πανιωνιος στη Χιο


Οταν την 1η Αυγουστου του 2009 ο γιος μου``ανεβαζε`` την πρωτη αναρτηση του ιστολογιου που διαβαζετε (με 2η τον τραυματισμο του Εστογιανοφ και 3η την ηττα απο την... VISE 0-1 !) δεν μπορουσα να φαντασθω,οτι αυτο που ξεκινησε εκεινη την ημερα,θα εξελισσοταν σε καθημερινη αναγκη (και απαιτηση)εκφρασης και επικοινωνιας.Και να λοιπον ενα χρονο μετα, 338 αναρτησεις, 7402 επισκεψεις, 9342 pageviews και σαφως πολυ πιο πλουσιος σε εμπειριες,να γραφω αυτη την επετειακη αναρτηση.Παντα με κριτηριο την αγαπη μου για τον συλλογο,με τον οποιο οσο θυμαμαι τον εαυτο μου ειμαι κοντα του,προσπαθω το ιστολογιο αυτο να γραφει οσο το δυνατον αξιοπιστες πληροφοριες και αντικειμενικα σχολια.Η βοηθεια, η στηριξη(και η ...ανοχη) απο τα αλλα ανεξαρτητα κυανερυθρα blogs ειναι συνεχης και τους ευχαριστω για αυτο.Τον καθε ενα αναγνωστη απο οποιο μερος και να με διαβαζει ειτε εντος ειτε εκτος Ελλαδας,τον ευχαριστω σημειωνοντας οτι ειναι τιμη για μενα οτι αφιερωνει ενα κομματι απο τον ελευθερο χρονο του για να επισκεπτεται τον ιστοτοπο αυτο.Στον καλο μου φιλο Μιχαλη Λ. καθως και στον αδελφο μου ιδιαιτερες ευχαριστιες για τις ``ανταποκρισεις`` τους (τελικα ειμαστε κλινικες περιπτωσεις Μιχαλη!).Τελος -last but not least !-σε εκεινον που με βοηθησε και μου εδειξε τον δρομο για την μεγαλη διαδικτυακη κυανερυθρη οικογενεια θελω να τον ευχαριστησω ιδιαιτερα(εκεινος ξερει ποιος ειναι!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου