Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Διαψευσεις Μπεου-Βεντουρη

Με δηλωσεις τους στην ``Εξεδρα``τοσο ο Αχιλλεας οσο και ο Βεντουρης διεψευσαν κατηγορηματικα την περιπτωση επιστροφης Μπεου στον συλλογο.Βεβαια την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη και με δεδομενο οτι ο Αχιλλεας ειναι ακομα προεδρος στον Ολυμπιακο Βολου δεν υπηρχε αλλος δρομος απο την διαψευση...Αναλυτικα>>``. «Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα», τόνισε στην «Εξέδρα» ο Μπέος, ενώ και ο Γεράσιμος Βεντούρης διέψευσε πως έχουν γίνει επαφές.


«Το έχω διαψεύσει ήδη τρεις φορές, αλλά δεν έχω πρόβλημα να το κάνω και τέταρτη. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής μου στα διοικητικά του Πανιωνίου», τόνισε ο Αχιλλέας Μπέος. «Αυτή η σελίδα έχει κλείσει για εμένα, αλλά κανείς δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να ενδιαφέρομαι για την ομάδα με την οποία έχω συνδέσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου και βρίσκεται στην καρδιά μου. Δίνω τον λόγο μου για το ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ πάλι με την ΠΑΕ».

Από την πλευρά του Πανιωνίου, ο πρόεδρος του Γεράσιμος Βεντούρης διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει καμία επαφή με τον Αχιλλέα Μπέο και τονίσε χαρακτηριστικά πως δεν είναι αυτό που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η ομάδα. «Δεν θεωρώ ότι ο Αχιλλέας Μπέος είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στη δεδομένη κατάσταση για τον Πανιώνιο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βεντούρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου