Καλως ηλθατε στο ιστολογιο μου!Καλη διαμονη.

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Καλη τυχη,Κουμο!


Να ευχηθουμε και εμεις το καλυτερο στον Κουμορτζι,που μεσω Γκανας θα βρεθει στο Παρισι,για την προεπιλογη της εθνικης ομαδας της χωρας του,για τους τελικους του Μουντιαλ του Ιουνη στην Νοτια Αφρικη.Δυσκολη αποστολη ,μιας και ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος-και το γεγονος οτι προερχεται απο μια μετρια χρονια την κανει δυσκολοτερη.Οι τελευταιες του δηλωσεις πριν υην αναχωρηση του,στην ιστοσελιδα της ΠΑΕ ηταν οι εξης>>>`«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιλέχθηκα στην προεπιλογή της Εθνικής ομάδας της χώρας μου. Θα δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω την επιλογή του προπονητή μου και να κερδίσω τη θέση στην ομάδα που θα συμμετάσχει στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής.
Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, αφού διαθέτουμε μεγάλους και ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, αλλά είμαι μαχητής και έχω μάθει να παλεύω στα δύσκολα.
Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του Πανιωνίου, τους συμπαίκτες και τους προπονητές μου, γιατί τα τελευταία αυτά χρόνια έχω δουλέψει σε ένα πολύ καλό περιβάλλον, σε έναν οργανωμένο σύλλογο και αυτό βοήθησε πάρα πολύ στο να διακριθώ σε προσωπικό επίπεδο.
Σαν παίκτης του Πανιώνιου, θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην Εθνική Ελλάδος και επίσης εύχομαι να βρεθώ αντίπαλος στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής με τους νυν συμπαίκτες και φίλους μου, Γιώργο Τζαβέλλα και Γιάννη Μανιάτη».